Verified Reviewer

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

New Reviewer
2 comments
1.0

Due to the corona virus this company cannot cancel and return my money for a reservation. Ridiculous. The reason for the cancellation is obviously out of my control.

User's recommendation: NEVER book through them.

Product or Service Mentioned: Getaroom Room Booking.

Monetary Loss: $448.

Preferred solution: Full refund.

Getaroom Pros: That i know now never to use this company again.

Getaroom Cons: Horrible customer service and refund policy blatent dishonesty.

Do You Have Something To Say ?
Write a review

Comments

You will be automatically registered on our site. Username and password will be sent to you via email.
Post Comment
#1839957

We apologize for this experience which prompted you to post negatively. If you want further assistance, please provide your booking #.

Due to the impact of Covid -19, our response times are longer than normal. If you need to cancel a reservation that is due to arrive on or before April 10th, please do so online. We are working diligently with all of our suppliers to get approval and expedite your refunds. We appreciate your patronage and deeply apologize for the inconvenience caused by this global pandemic.

Once you provide a booking #, a case can be opened and our service team will be able to assist. Sincerely, Getaroom

#1839955

Pamela, We apologize for this experience which prompted you to post negatively. If you want further assistance, please provide your booking #.

Due to the impact of Covid -19, our response times are longer than normal. If you need to cancel a reservation that is due to arrive on or before April 10th, please do so online. We are working diligently with all of our suppliers to get approval and expedite your refunds. We appreciate your patronage and deeply apologize for the inconvenience caused by this global pandemic.

Once you provide a booking #, a case can be opened and our service team will be able to assist. Sincerely, Getaroom

Getaroom Reviews

  1. 329 reviews
  2. 14 reviews
  3. 5 reviews
  4. 2 reviews
  5. 5 reviews
Getaroom reviews