2 comments

I complained that my refund of £212.00 has not been received. I was assured that the refund would be actioned, one week ago. PLEASE advise this is mow URGENTLY.

GWENDOLYNE DENNY

Location: Accra, Greater Accra Region

Do You Have Something To Say ?
Write a review

Comments

You will be automatically registered on our site. Username and password will be sent to you via email.
Post Comment
#1955870

Thank you for taking the time to contact Customer Care, regarding your reservation R2172677340. Please accept our apologies for the inconvenience that this has caused you.

Based on the cancellation policy it is still fully refundable. Your reservation has been cancelled with a cancellation number C2197884427. The full refund amount of £212.83 has been processed upon cancellation on Nov 4 and it can take 3-5 business days to post back on your account. Please call your bank to verify when it will reflect on your account.

We apologize for any inconvenience this may cause.

Thank you for allowing us to service your inquiry, and we sincerely appreciate your business. Kind Regards, Consumer Relations

#1956651
@Getaroom.com

Thank you for taking the time to contact Customer Care, regarding your reservation R2172677340. Please accept our apologies for the inconvenience that this has caused you.

Based on the cancellation policy it is still fully refundable. Your reservation has been cancelled with a cancellation number C2197884427. The full refund amount of £212.83 has been processed upon cancellation on Nov 4 and it can take 3-5 business days to post back on your account. Please call your bank to verify when it will reflect on your account.

We apologize for any inconvenience this may cause. On behalf of the entire Customer Service Department with Getaroom, we thank you for the service opportunity. We do take our customers' reviews very seriously and we thank you for updating your star rating of your customer service experience on the PissedConsumer site to reflect your satisfaction with a positive resolution.

Thank you. Sincerely, Getaroom

Getaroom Reviews

  1. 329 reviews
  2. 14 reviews
  3. 5 reviews
  4. 2 reviews
  5. 5 reviews
Getaroom reviews